Monday, December 6, 2010

~ kak ya's convocation day at uitm ~


assalamualaikum.

CONGRATS to my beloved sister for her convocation day!!graduate with honour first class degree uitm (cgpa 3.5-4.0)hebat2!!!tu perangsang untuk aku!!
5taon lagi,,turn aku la pulak..tunggu sajaaa..aku yang last ni,nmpaknye kena wat result gempak2 gak..huhu,,


dengan femly members yg datang

gni citenye....
pagi2 lagi ak bangun sebab ak kena masuk dewan..pegi tuh,,MASYAALLAH,,,punye laaaa pnjang gle nk mmpos beratur..sume mak bapak nk masuk dalam tuh.last2,,aku ngn ma ak duk screen room gak..HAMPEH!
wat penat jeeee bratur mcm nak rak..dah la siap potong line,tu pon duk lam screen room..kalo skema smbung beratur line paling blakang cne??xdapat masuk terus ak ase..graduan dah sumenye 700 lebih..kakak ak dah la turn ke7 terima ijazah.mjlis lak start pukol2 lebih (act pukol1 supposedly dah start,,biaselaaa jnji melayu an).mjlis nye agak meriah laaa dgn gamelan laa,show students seni persembahan laa..
kakak ak turn jap je,,then ak terus kuar n trus makan kt gerai2 kt luar tuh..lapor pnye pasai..mnunggu kakak ak plak pnjang lmenye..malam da nk glap tu,,baru laaaa siap.then cepat2 amik gambo la..sume pakat ucap thniah..
ma ak siap bagi ciuman ag kt kakak aku..waaa,,terharu betol ak nengok!pastu balik terus laa..
tnpa lengah2 mase,kitorang terus nek bas uitm n pegi putrajaya pulak sbb mlm tu ade smayang ajat kt umah akak aku pulak.


No comments:

Post a Comment