Saturday, July 16, 2011

HAPPY BIRTHDAY ABAH ! ♥


Assalamualaikum..

actually it has been quite a (i think) long time since my father's birthday
but
i am about to write the entry, SPECIALLY dedicated to him..
huhu ( ape laa aku nih kan ?)
but lambat post entry di sini doesn't mean that aku x wish on his birthday taw !
aku the first wisher kot ! compared to my other siblings.
anak bongsu kesayangan la katakannn.. agagaga ~ 
the last wisher sape ?? abang sulong aku gak.
so, this means that commonly we siblings, the first wisher mesti start dari anak last punye. (nak ckp aku lah tu)

okay2, dah2 melalut.
xmau ckp byk..
sesaja gedik nk wat entry for my BELOVED ABAH
who now has reached the age of 59 !
HAPPY BIRTHDAY ABAH !
I LOVE YOU TO INFINITY lahh !!
MAY ALLAH BLESS U , LONG LIVE & HAPPY LIFE
YOU ARE MY BEST DAD EVER !
mmmmmmmuuachhhh !

ni abah aku time dia berisi lagi

okay, walopon abah aku seorang yg sgt2 bekeng (garang), strict and punctual, tapi dalam hati die still ade taman. sometimes die klaka. pandai masak pulak tu ! memang die lah slalu duk komen masakan aku. hihi ~ 

em since several months ago, abah aku ni agak banyak berubah. maybe sebab shock lepas accident kereta ngan surgery batu karang dia tu. u know what, accident kereta tu almost meragut nyawa dia taw tak. nasib baik kereta dia tu keras besi. thanks to airbag yang sgt berkesan ! aku worried sgt2 hari tu lepas taw dia masuk wad. ni siap masuk Sinar Harian dgn Harian Metro lagi pasal accident tu. kejadian pulak berlaku selepas sambut Hari Guru kat sekolah. memang habis lah hadiah budak2 bagi dia rosak teruk. another perubahan drastik abah aku since dia accident and had a surgery a year ago is dia semakin kurus dan sekarang MEMANG LEBIH KURUS . (nk tunjuk gmbar skrg xde plak, sume byk gmba dia tgh badan sihat)
memang appetite dia utk makan mmg turun terus. makan xleh ade lemak, gandum langsung.
and sometimes dia duk termenung je kat beranda rumah after his retirement, doing nothing.
dulu selalu duk lepak2 gak la kat kedai kopi, pegi masjid, bertanam sume.
kadang2 sedih jugak la bile terpikir perubahan drastik abah aku nih. he is not anymore as sociable as before..huhu..
ni keratan Harian Metro rasenye.

ni sinar Harian. tu abah aku yg atas punye. terukkan hancur teksi tu lepas dirempuh kete abah aku?


p/s : so doakan abah aku ya !

No comments:

Post a Comment